Şanlıurfaspor'da hazırlıklar sürüyor
Şanlıurfaspor, TFF 2. Lig Beyaz Grup'un 18. haftasında evinde oynayacağı Niğde Belediyespor maçının hazırlıklarını sıkı bir şekilde sürdürüyor.
2018.01.19 17:27 - Son Güncellenme: 2018.01.19 17:27 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör Ali Tandoğan yönetiminde bugün yapılan antrenman, koşu ve ısınma hareketleriyle başladı. Üç gruba ayrılarak 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yapan sarı-yeşilli futbolcular, daha sonra taktik çalışma gerçekleştirdi. Çalışmalar esnasında Teknik Direktör Tandoğan, sık sık oyuncularına uyarılarda bulundu. 1 saat 30 dakika süren antrenman, şut çalışması ile sona erdi. Antrenmanı Şanlıurfaspor Kulüp Başkan Vekili Giray Küçük ve Kulüp Asbaşkanı Ahmet Bulut da izledi.
Sarı-yeşilli takım, Niğde Belediyespor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla tamamlayacak.