Şanlıurfaspor'da Denizli mesaisi başladı

Şanlıurfaspor'da Denizli mesaisi başladı

Ligin 32. haftasında Şanlıurfaspor, deplasmanda oynayacağı Denizlispor maçının hazırlıklarına başladı.

2013.04.24 13:58 - Son Güncellenme: 2013.04.24 13:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfaspor'da Denizli mesaisi başladı


PTT 1. Lig ekiplerinden Şanlıurfaspor, deplasmanda oynayacağı Denizlispor maçının hazırlıklarına başladı.

GAP Vadisi Tesisleri'nde teknik direktör Raşit Çetiner yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, ısınma hareketleriyle başladı. Egzersiz yapan sarı-yeşilli ekip, idmanı pas çalışmalarıyla tamamlandı. Futbolculardan Abdulhamit, Tisdell ve Bangura ise düz koşu yaptı.

Bu arada, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla bir grup öğrenci antrenmanı izledi. Öğrenciler, Çetiner ve futbolcularla hatıra fotoğrafı çektirdi.

Şanlıurfaspor, Denizlispor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.24 13:58 - Son Güncellenme: 2013.04.24 13:58 - HABER MERKEZİ
A