Şanlıurfa'da yanan otomobili belediye görevlileri söndürdü

Şanlıurfa'da yanan otomobili belediye görevlileri söndürdü

ŞANLIURFA'da, seyir halindeyken aniden alev alarak yanmaya başlayan otomobili, yol kenarında ağaç sulayan belediye ekipleri söndürdü.

2016.02.09 15:15 - Son Güncellenme: 2016.02.09 15:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfa'da yanan otomobili belediye görevlileri söndürdü

Öğle saatlerinde şehir merkezine ilerleyen Osman Dağbaşı yönetimindeki 34 FT 1291 plakalı otomobilin ön kısmı seyir halindeyken alev aldı. Bunun üzerine duran Dağbaşı, yol ortasında otomobilini söndürmek için çevreden yardım istedi. Bu sırada refüjlerde sulama yapan belediye görevlileri, yanan araca müdahale edip, itfaiye ekiplerinden yardım istedi. İhbar üzerine gelen itfaiye erleri, belediye görevlilerinin söndürdüğü otomobilde soğutma çalışması yaptı. Otomobilde hasara yol açan yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.09 15:15 - Son Güncellenme: 2016.02.09 15:15 - HABER MERKEZİ
A