Şanlıurfa'da polis ateş açan uyuşturucu satıcıları yakalandı

Şanlıurfa'da polis ateş açan uyuşturucu satıcıları yakalandı

ŞANLIURFA'da, sokak satıcılarına yönelik düzenlenen operasyonda polise ateş açan 4 kişi gözaltına alınırken, 26 paket satışa hazır eroin, tabanca ve mermi ele geçirildi.

2016.07.02 19:51 - Son Güncellenme: 2016.07.02 19:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfa'da polis ateş açan uyuşturucu satıcıları yakalandı

Uyuşturucu satıcılara yönelik çalışma yürüten Narkotim ekipleri, Dede Osman Mahallesi'nde 3 ayrı eve operasyon gerçekleştirdi. Polislerin evlere baskın yaptığını gören uyuşturucu satıcıları, polisin sokağa girmemesi için tabancayla havaya peş peşe ateş açtı. Bunun üzerine çelik yelekli olan ve ellerinde uzun namlulu tüfek bulunan polisler, kovalamaca sonucu Rıdvan Ç., Murat D., Ahmet A. ve Arif A. isimli şüphelileri gözaltına alındı. Şüphelilerin evlerinde yapılan aramada satışa hazır vaziyette 4 paket metamfetamin, 26 paket eroin, 1 av tüfeği, 2 tabanca, 30 mermi ile uyuşturucu satışından elde edilen 5 bin 120 lira para ele geçirildi. 

Gözaltına alınan şüphelilerin sorgulanmasına başlandı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.02 19:51 - Son Güncellenme: 2016.07.02 19:51 - HABER MERKEZİ
A