Şanlıurfa'da karbonmonoksit faciası: 11 kişi zehirlendi

Şanlıurfa'da karbonmonoksit faciası: 11 kişi zehirlendi

Şanlıurfa'da farklı ilçelerde yaşayan 11 kişi, yaktıkları sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenerek hastaneye kaldırıldı. Hastaneye kaldırılanlardan 2 yaşındaki Azra Özbay'ın durumunun ağır olduğu öğrenildi.

2026.01.28 15:59 - Son Güncellenme: 2026.01.28 16:00 - Güncel - AA
A
Şanlıurfa'da karbonmonoksit faciası: 11 kişi zehirlendi

Harran'da kırsal Ortakonacık, Bozova'da kırsal Kocveran ve Birecik'te kırsal Kurucahöyük mahallelerinde yaşayan 11 kişi ısınmak için yaktıkları sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlendi.

İhbar üzerine olay yerine gelen sağlık ekiplerince kentteki hastanelere kaldırılan kişilerden 2 yaşındaki Azra Özbay'ın durumunun ağır olduğu öğrenildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2026.01.28 15:59 - Son Güncellenme: 2026.01.28 16:00 - AA
A