Şanlıurfa'da güpegündüz 2 çocuğu bıçaklayıp telefonlarını gasp ettiler!

Şanlıurfa'da güpegündüz 2 çocuğu bıçaklayıp telefonlarını gasp ettiler!

3 şüphelinin, parkta oturan 2 çocuğu dövüp, bacaklarından bıçaklayıp, cep telefonlarını gasbettiği anlar kameraya yansıdı.

2023.05.02 17:42 - Son Güncellenme: 2023.05.02 17:42 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfa'da güpegündüz 2 çocuğu bıçaklayıp telefonlarını gasp ettiler!
00:50 Şanlıurfa'da güpegündüz 2 çocuğu bıçaklayıp telefonlarını gasp ettiler!

İLGİLİ VİDEO

Şanlıurfa'da güpegündüz 2 çocuğu bıçaklayıp telefonlarını gasp ettiler!

Olay, Atatürk Bulvarı'ndaki alışveriş merkezinin parkında meydana geldi. İddiaya göre, kimlikleri öğrenilemeyen 3 kişi, parkta oturan 2 çocuğun yanına gelip cep telefonlarını istedi. Telefonlarını vermeyen çocuklarla şüpheliler arasında tartışma çıktı. Şüpheliler, çocukların elindeki cep telefonlarını zorla almaya çalıştı. Şüpheliler, kendilerine karşı koyan çocukları dövüp bacaklarından bıçaklayıp cep telefonlarını gasbederek kaçtı.

Yaşananlar, olay yerindeki kişilerin cep telefonu kamerasıyla görüntülendi. Kavgada yaralanan 2 çocuk hastaneye kaldırıldı. İhbarla bölgeye gelen polis ekipleri, şüphelilerin yakalanması için çalışma başlattı. 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.05.02 17:42 - Son Güncellenme: 2023.05.02 17:42 - HABER MERKEZİ
A