Şanlıurfa'da 607 çiftçiye kaçak elektrik cezası

Şanlıurfa'da 607 çiftçiye kaçak elektrik cezası

ŞANLIURFA ile Akçakale, Harran, Viranşehir ve Siverek ilçelerinde, jandarma, polis ve DEDAŞ görevlilerinin katılımıyla düzenlenen baskınlarda kaçak elektrik kullandıkları saptanan 607 çiftçi hakkında yasal işlem başlatıldı.

2013.04.08 18:39 - Son Güncellenme: 2013.04.08 18:39 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfa'da 607 çiftçiye kaçak elektrik cezası

Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş., kaçak elektrik kullanımının önlenmesi amacıyla Şanlıurfa merkez ile 4 ilçede bulunan köylerde denetim yapma kararı aldı. Alınan kararın ardından 600 jandarma, 400 polis olası gerginlik ihtimaline karşı 150 DEDAŞ görevlisiyle birlikte Şanlıurfa ile Akçakale, Harran, Siverek ve Viranşehir ilçelerindeki köylere eş zamanlı baskınlar düzenledi. Baskınlarda, kontrol edilen 1137 kuyudan 607'sinde kaçak elektrik kullanıldığı saptandı. Kaçak elektrik kullandığı saptanan 607 çiftçi hakkında tutanak tutuldu ve yasal işlem başlatıldı.
Yetkililer, kaçak elektrik kullanımının önüne geçilmesi amacıyla benzer uygulamaların ilerleyen günlerde de süreceğini bildirdi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.08 18:39 - Son Güncellenme: 2013.04.08 18:39 - HABER MERKEZİ
A