Şanlıurfa'da 4 bina karantinada
Şanlıurfa'da yeni tip korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında 4 bina karantinaya alındı.
2020.05.22 00:56 - Son Güncellenme: 2020.05.22 00:57 - Güncel - HABER MERKEZİ
Şanlıurfa Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, Siverek, Haliliye ve Karaköprü ilçelerinde ikamet eden bazı vatandaşların Covid-19 test sonuçları pozitif çıktı.
Bunun üzerine İl Hıfzısıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı. Siverek Yenişehir Mahallesi'nde 2 bina ile Haliliye ilçesi İpekyol Mahallesi ve Karaköprü ilçesi Batıkent Mahallesi'nde 2 binanın 14 gün karantinaya alınması kararlaştırıldı.
Öte yandan Siverek'in Haliliye ilçesindeki bir binada ise uygulanan karantinanın sona erdiği bildirildi.