Şanlıurfa'da 2 mahalle karantinaya alındı
Şanlıurfa merkez ve Suruç ilçesindeki 2 mahalle, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya altındı.
2020.04.04 19:21 - Son Güncellenme: 2020.04.04 19:21 - Güncel - HABER MERKEZİ
İl Hıfzısıhha Kurulunca alınan yeni tedbirler valiliğin internet sitesinden duyuruldu.
Yapılan açıklamaya göre, merkez Eyyübiye ilçesinin Buhara Mahallesi ile Suruç ilçesinin Kırmit Mahallesinde ikamet eden birer kişinin Kovid-19 test sonucu pozitif çıktı.
Bu nedenle söz konusu mahallelerde 14 gün süreyle karantina uygulanmasına karar verildi.
Karar üzerine giriş ve çıkışa kapatılan 2 mahallede güvenlik güçlerince önlem alındı.