Şanlıurfa'da 18 kişi taziye yemeğinden hastanelik oldu

Şanlıurfa'da 18 kişi taziye yemeğinden hastanelik oldu

Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde taziye yemeğinden yiyen 18 kişi zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

2023.06.27 08:16 - Son Güncellenme: 2023.06.27 08:45 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Şanlıurfa'da 18 kişi taziye yemeğinden hastanelik oldu

Olay ilçeye bağlı Ada Kırsal Mahallesi'nde yakınlarının taziye yemeğine katılanlardan bazıları bir süre sonra karın ağrısı ve kusma şikâyetleri ortaya çıktı.

Aralarından çocukların da bulunduğu 18 kişi olay yerine çağrılan ambulanslarla Siverek Devlet Hastanesine kaldırıldı. Zehirleme şüphesiyle hastanede müşahede altına alınan 18 kişinin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.06.27 08:16 - Son Güncellenme: 2023.06.27 08:45 - HABER MERKEZİ
A