Şanlıurfa'da 1 mahalle ve 3 binadaki karantina sona erdi
Şanlıurfa'da bir mahalle ve 3 binadaki karantina uygulaması sona erdi.
2020.04.13 23:43 - Son Güncellenme: 2020.04.13 23:43 - Güncel - HABER MERKEZİ
Valiliğin internet sitesinden yapılan açıklamada, Eyyübiye ilçesi kırsalındaki Kubacık Mahallesi ile merkez Haliliye ilçesindeki 3 binada yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında uygulanan karantinanın sona erdiği belirtildi.