Şanlıurfa'da 1 mahalle ile 2 bina karantinada
Şanlıurfa'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 1 mahalle ile 2 bina karantinaya alındı.
2020.04.27 21:39 - Son Güncellenme: 2020.04.27 21:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
Valilikten yapılan açıklamaya göre, İl Hıfzısıhha Kurulunca salgınla mücadele kapsamında yeni tedbirler alındı.
Bu kapsamda, Ceylanpınar ilçesinin Maden Mahallesi ile Viranşehir'in Yenişehir Mahallesi ve Karaköprü'nün Narlıkuyu Mahallesi'nde Kovid-19 test sonucu pozitif çıkan kişilerin yaşadığı 2 bina ile 1 mahallede 14 gün karantina tedbiri uygulanmasına karar verildi.
Öte yandan, kent merkezindeki Batıkent Mahallesi'ndeki bir binada uygulanan 14 günlük karantina sona erdi.