Şanlıurfa basınının acı kaybı
Kanalurfa Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hacı İbrahim Toru, tedavi gördüğü Adana'da hayatını kaybetti.
2019.06.13 17:15 - Son Güncellenme: 2019.06.13 17:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kanalurfa Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hacı İbrahim Toru, yakalandığı kanser hastalığı nedeniyle bir süredir Adana'da tedavi görüyordu.
Emekli olduktan sonra Kanalurfa'da göreve başlayan Toru, yaklaşık 5 yıldır kanalın bütün işlerini yürütüyordu. Toru'nun cenazesinin işlemlerinin ardından defnedilmek üzere memleketi Şanlıurfa'ya getirileceği öğrenildi.
