Sanica Boru Elazığspor 1 puana sevinemedi

Sanica Boru Elazığspor 1 puana sevinemedi

Spor Toto Süper Lig'in 5. haftasında pazar günü Bursaspor ile Ankara'da karşılaşan Elazığspor aldığı 1 puana sevinemedi.

2012.09.24 18:05 - Son Güncellenme: 2012.09.24 18:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sanica Boru Elazığspor 1 puana sevinemedi

Sanica Boru Elazığspor Basın Sözcüsü Şerafetin Yıldırım, bordo-beyazlı ekibin giderek daha iyi takım olma yolunda çaba gösterdiğini belirterek, "Hakem hataları sona ererse daha iyi bir takım ortaya çıkacak. Bursa maçında takım iyiydi. 1 puan iyi ama kaçan 3 puanımıza üzüldük. Galip gelebilirdik. Takımımız diğer maçlara göre daha mücadeleciydi. Eksiklerimizi biliyorum ama gidermeye çalışıyoruz. İnşallah daha iyi olacağız. Hakem hataları son bulursa kendi eksiklerimizi zaten biliyoruz" diye konuştu. Yıldırım Sanica Boru Elazığspor'un Gerede Dorukkaya'da kampa girdiğini sözlerine ekledi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.24 18:05 - Son Güncellenme: 2012.09.24 18:05 - HABER MERKEZİ
A