Sandıktan 'Beşiktaş' çıktı

Sandıktan 'Beşiktaş' çıktı

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde oy kullanılan sandıklardan birinden 'Beşiktaş' yazılı oy pusulası çıktı.

2019.03.31 20:02 - Son Güncellenme: 2019.03.31 20:02 - Projeler - HABER MERKEZİ
A
Sandıktan 'Beşiktaş' çıktı

Antalya'da 1 milyon 708 bin seçmenin 5 bin 457 sandıkta oylarını kullanmasının ardından sandıklardan ilginç bir oy pusulası çıktı.

Muratpaşa ilçesindeki Merkez Ortaokulunda 2497 nolu sandıkta bir seçmen Büyükşehir Belediyesi adayları kısmına "BEŞİKTAŞK' yazarak oy kullandı. Oy sandık kurulu tarafından geçersiz sayıldı. 
 

Diğer Emlak ve Gayrimenkul Projeleri için tıklayın


2019.03.31 20:02 - Son Güncellenme: 2019.03.31 20:02 - HABER MERKEZİ
A