Sancatepe Belediye Başkanı'ndan ilaçlama açıklaması
İstanbul Sancaktepe Belediye Başkanı Şeyma Döğücü, koronavirüsten hayatını kaybeden eczacı yapan İsmail Durmuş'un talebi üzerine eczanesinin dezenfekte edildiğini ancak sosyal medyada bugün cevap verildiğini belirtti. Döğücü, sosyal medya paylaşımı hakkında da soruşturma başlattıklarını açıkladı.
2020.04.11 21:38 - Son Güncellenme: 2020.04.11 21:38 - Güncel - HABER MERKEZİ
Başkan Döğücü yaptığı açıklamada, "Sevgili komşularım; Minnettar olduğumuz bir eczacımızı kaybettik, İsmail Durmuş. Geride kalan minicik bebek ve gözü yaşlı eş varken kelimeler beyhude kalıyor. Yaşadığımız hassas durumla ilgili bir açıklama yapmamız geride kalanlara borcumuz. Sosyal medyada merhum eczacımızın talebine yazılan cevap üzerine soruşturma başlattık. Gördük ki, İsmail Durmuş'un talebi üzerine ekiplerimiz dezenfekte çalışmasını yapmış ancak sosyal medya editörümüz geriye dönük tarama esnasında konudan bihaber cevaplandırma yapmış. Sayın İsmail Durmuş'un eşi ve henüz altı aylık bebeği başta olmak üzere, bütün ailesine, eczacı camiasına başsağlığı diliyorum. Eşi ve bebeği artık bize emanettir. Bizi fazlasıyla müteessir eden konuyla ilgili ivedilikle çalışma başlattık. Aldığım bilgiye göre 18 Mart tarihinde aldığımız talep sonrası 20 Mart itibariyle eczanelerimizi dezenfekte etmeye başlamışız. 30 Mart tarihinde de Canan Eczanesi dezenfekte edilmiştir" dedi.
