Sanayi ve Teknoloji Bakanı Kacır OSBÜK heyetini kabul etti
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu (OSBÜK) Başkanı Memiş Kütükcü ve yönetim kurulu üyelerini kabul etti.
2024.11.16 20:33 - Son Güncellenme: 2024.11.16 20:34 - Güncel - SOSYAL MEDYA
Bakanlığın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Bakanımız Sayın Mehmet Fatih Kacır, OSBÜK Başkanı Sayın Memiş Kütükcü ve yönetim kurulu üyelerini kabul etti. Organize sanayi bölgelerimizin geleceğine yönelik stratejik adımların ele alındığı toplantıda, iş birliği ve ortak hedefler üzerine kapsamlı değerlendirmeler yapıldı" denildi.
Bakanımız Sayın @mfatihkacir, Organize Sanayi Bölgeleri Üst Kuruluşu (OSBÜK) Başkanı Sayın Memiş Kütükcü ve yönetim kurulu üyelerini kabul etti.
-- Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı (@TCSanayi) November 16, 2024
Organize sanayi bölgelerimizin geleceğine yönelik stratejik adımların ele alındığı toplantıda, iş birliği ve ortak hedefler üzerine... pic.twitter.com/oFYgwMz5So