Sanayi esnafı meydan ocağında ısınıyor

Sanayi esnafı meydan ocağında ısınıyor

Selendi'de sanayi esnafı, soğuktan etkilenmemek için meydan ocağı yakararak ısınmaya çalışıyor.

2015.01.06 18:32 - Son Güncellenme: 2015.01.06 18:32 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sanayi esnafı meydan ocağında ısınıyor

Yurt genelinde etkisini artıran soğuk hava Selendi'de de yaşamı olumsuz etkiledi. Özellikle sanayi çalışanları ve işyeri sahibi vatandaşlar, soğuk havaya karşı korunmak için açık alanda ateş yakmak zorunda kaldı. Sanayi esnafları yaptığı açıklamada, soğuk kış günlerinde havanın çok soğuk olduğunu belirterek, "Mecburuz ateş yakmaya. Gün boyunca bu soğuğa karşı direnemeyiz. Çünkü hava çok soğuk ve ateş yakmazsak, elimiz ayağımız donacak burada ısınıp sonra işyerimizin başına geçiyoruz üşüdüğümüzde tekrar ocağın başına geçiyoruz meydan ocağında yaktıklarımızı da esnaf arkadaşlar arasında topluyoruz" dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.06 18:32 - Son Güncellenme: 2015.01.06 18:32 - HABER MERKEZİ
A