Samsunspor maçından sonra olay çıktı

Samsunspor maçından sonra olay çıktı

SAMSUNSPOR'un 1461 Trabzon'la 0-0 berabere kaldığı maçtan sonra olaylar çıktı, ev sahibi takımın taraftarları ile güvenlik güçleri arasında önce stat içinde sonra da stat dışarısında arbede yaşandı.

2013.04.28 20:18 - Son Güncellenme: 2013.04.28 20:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Samsunspor maçından sonra olay çıktı

 

PTT 1'inci Ligi'nde Samsunspor ile 1461 Trabzon arasında oynanan mücadele devam ederken Maraton Tribünü'ndeki Samsunsporlu taraftarlar, güvenlik güçleri ile tartıştı. Hakemin bitiş düdüğünün ardından ise  Belediyeevleri Kale Arkası Tribünü olarak adlandırılan bölümde bulunan Samsunsporlu taraftarlarla güvenlik güçleri birbirine girdi.

 

Bazı taraftarlar gözaltına alınırken, bazı taraftarlar biber gazından etkilendi. Atılan taşlar ve polisin biber gazından etkilenen taraftarlar, hastanelerin acil servislerine götürüldü.

 

 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.28 20:18 - Son Güncellenme: 2013.04.28 20:19 - HABER MERKEZİ
A