Samsunspor'dan Ali Koç'a geçmiş olsun paylaşımı
Samsunspor Kulübü, 17 Ağustos akşamı Göztepe maçında saldırıya uğrayan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç için geçmiş olsun mesajı yayımladı.
2024.08.18 11:35 - Son Güncellenme: 2024.08.18 11:36 - Spor - HABER MERKEZİ
Samsunspor Kulübü, Göztepe maçında saldırıya uğrayan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç için 'geçmiş olsun' mesajı paylaştı.
Kulüpten yapılan açıklamada; "Türk futbolunda şiddetin her zaman karşısında durduğumuzu belirtir; Kulüpler Birliği ve Fenerbahçe Kulübü Başkanı Sayın Ali Koç'a yapılan saldırıyı şiddetle kınar, kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz. 2024/25 futbol sezonu özelinde, Türk futbolunun tüm paydaşlarını birlik, bütünlük ve sükunete davet ederiz" ifadeleri kullanıldı.
Türk futbolunda şiddetin her zaman karşısında durduğumuzu belirtir; Kulüpler Birliği ve Fenerbahçe Kulübü Başkanı Sayın Ali Koç'a yapılan saldırıyı şiddetle kınar, kendisine geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz.
-- Samsunspor 🇹🇷 (@Samsunspor) August 18, 2024
2024/25 futbol sezonu özelinde, Türk futbolunun tüm paydaşlarını... pic.twitter.com/4fHln3Le3G