Samsun'un bir mahalledeki karantina uzatıldı

Samsun'un bir mahalledeki karantina uzatıldı

SAMSUN'un Vezirköprü ilçesine bağlı Ovacık Mahallesi'nde karantina süresi 30 Nisan'a kadar uzatıldı.

2020.04.28 00:13 - Son Güncellenme: 2020.04.28 00:18 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Samsun'un bir mahalledeki karantina uzatıldı

Samsun Valiliği'nden yapılan yazılı açıklamada, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu tarafından Vezirköprü ilçesindeki karantina uygulamasının sonlandırıldığı duyuruldu. Açıklamada, "İlçeye bağlı Ovacık Mahallesi'ne uygulanan karantina tedbirleri 30 Nisan tarihine kadar uzatılmıştır" denildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.28 00:13 - Son Güncellenme: 2020.04.28 00:18 - HABER MERKEZİ
A