Samsun'da soba faciası: Anne ile 2 kızı yaşamlarını yitirdi

Samsun'da soba faciası: Anne ile 2 kızı yaşamlarını yitirdi

Samsun'da kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen anne ile 2 kızı hayatlarını kaybetti.

2016.04.29 00:32 - Son Güncellenme: 2016.04.29 00:33 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Samsun'da soba faciası: Anne ile 2 kızı yaşamlarını yitirdi

Samsun'un Ladik ilçesinin Başhi Mahallesi'nde, eşi Mustafa İnce 2006 yılında kanserden ölen Ümran İnce (38), ilkokul öğrencisi kızı Sıla (11) ve Selen (14) ile evlerinde kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiler.

Geçen Cuma gününden bu yana okula gitmeyen ve ayrıca özürlü oldukları için özel rehabilitasyon merkezinde tedavi gören kız kardeşler rehabilitasyon merkezini gitmeyince merkez görevlileri durumu polise bildirdi. Polis, Ümran İnce'nin evinin kapısını çilingir yardımıyla açtı ve korkunç manzara ile karşılaştı. Evlerinde kömür sobasının yanında yer yatağında yatan anne ve çocuklarının cesetleri bulundu. Ölen ailenin cenazeleri otopsi için Ladik Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı. Yapılan araştırmada kömür sobasından sızan karbonmonoksit gazından yaklaşık bir hafta önce zehirlendikleri anlaşıldı. 

Anne ve kızları Başlamış Mahallesi'nde Başlamış Camisi'nde kılınan cenaze namazının ardından toprağa verildiler. Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.29 00:32 - Son Güncellenme: 2016.04.29 00:33 - HABER MERKEZİ
A