Samsun'da elektrikli motosikletle büfe tabelasını çaldılar

Samsun'da elektrikli motosikletle büfe tabelasını çaldılar

Gece saatlerinde elektrikli motosikletle gezen 3 kişi, büfeye ait demir tabelayı çaldı. O anlar büfenin güvenlik kameralarına yansıdı.

2022.04.04 11:08 - Son Güncellenme: 2022.04.04 11:10 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Samsun'da elektrikli motosikletle büfe tabelasını çaldılar

Olay, saat 04.00 sıralarında İlkadım ilçesi, İlyasköy Mahallesi Şehit Korhan Ekiz Bulvarı'nda meydana geldi. Elektrikli motosikletle gezen 3 kişi, büfeye ait yol kenarında bulunan demir tabelayı çaldı. O anlar büfenin güvenlik kameralarına yansıdı. Hırsızların daha önce de büfe kenarlarında bulunan araç dubalarını çaldıkları öğrenildi.

Büfe sahibi Cihan Çakır, "Bu hırsızların bir an önce yakalanması gerekiyor. Hemen hemen her gün mahalleden bir şeyler çalınıyor. Bir an önce yakalanmasını istiyoruz' dedi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.04.04 11:08 - Son Güncellenme: 2022.04.04 11:10 - HABER MERKEZİ
A