Samsun'da asker uğurlama mevlidinde 32 kişi zehirlendi

Samsun'da asker uğurlama mevlidinde 32 kişi zehirlendi

Samsun'da asker uğurlama mevlidinde yedikleri yemekten zehirlenen 32 kişi hastanelik oldu.

2022.09.06 15:36 - Son Güncellenme: 2022.09.06 15:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Samsun'da asker uğurlama mevlidinde 32 kişi zehirlendi

Olay, Samsun'un Alaçam ilçesinin Yukarıelma Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, asker uğurlama mevlit programına katılanlar ikram edilen tavuk, pilav ve ayrandan yedi. İkram edilen yemekten yiyenler bir süre sonra rahatsızlandı. Zehirlenen 32 kişi Alaçam Devlet Hastanesi'ne başvurdu.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.06 15:36 - Son Güncellenme: 2022.09.06 15:41 - HABER MERKEZİ
A