Samsun Bölge İdaresi Mahkemesi başkanı hayatını kaybetti

Samsun Bölge İdaresi Mahkemesi başkanı hayatını kaybetti

SAMSUN'da uzun süredir mide kanseri tedavisi gören Samsun Bölge İdaresi Mahkemesi Başkanı Mustafa Koçak hayatını kaybetti.

2017.02.06 20:28 - Son Güncellenme: 2017.02.06 20:28 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Samsun Bölge İdaresi Mahkemesi başkanı hayatını kaybetti

Samsun Bölge İdare Mahkemesi Başkanı Mustafa Koçak bir süre önce mide kanseri teşhisi konulduktan sonra tedavi altına alındı. Ondokuz Mayıs Üniversitesi'nde (OMÜ) tedavi gören Mustafa Koçak yapılan tüm müdahalelere rağmen bugün hayatını kaybetti. 

Koçak için yarın görev yaptığı Samsun Bölge İdaresi Mahkemesi binası önünde tören düzenlenecek. Törenin ardından cenaze Çarşamba günü defnedilmek üzere Ankara'ya gönderileceği bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.06 20:28 - Son Güncellenme: 2017.02.06 20:28 - HABER MERKEZİ
A