"Şampiyonlar Ligi kurasına katılacağız"

"Şampiyonlar Ligi kurasına katılacağız"

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.

2013.07.18 14:16 - Son Güncellenme: 2013.07.18 14:32 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Şampiyonlar Ligi kurasına katılacağız"

 Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, UEFA'nın verdiği 2 yıllık Avrupa'dan men kararıyla ilgili açıklama yaptı.

Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.18 14:16 - Son Güncellenme: 2013.07.18 14:32 - HABER MERKEZİ
A