"Şampiyonlar Ligi kurasına katılacağız"
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.
2013.07.18 14:16 - Son Güncellenme: 2013.07.18 14:32 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, UEFA'nın verdiği 2 yıllık Avrupa'dan men kararıyla ilgili açıklama yaptı.
Yıldırım, sarı-lacıvertli takımın yarın Şampiyonlar Ligi'ndeki kuraya katılacağını söyledi.