Şampiyon Elmasbahçe
TFF Futsal Büyükler Ligi'nde Bursa Şampiyonluğu'na Elmasbahçe uzandı ve Türkiye Şampiyonası'na gitmeye hak kazandı.
2013.02.22 15:57 - Son Güncellenme: 2013.02.22 15:57 - Spor - HABER MERKEZİ
Türkiye Futbol Federasyonu Futsal Büyükler Ligi'nin Bursa ayağı maçları tamamlandı ve mutlu sona Elmasbahçe ulaştı. 7 Ocak'ta başlayan müsabakalar Kestel Spor Salonu'nda oynanan son hafta maçları ile tamamlandı. Son maçlar öncesi zirveyi garantileyen Elmasbahçespor, Demirtaş'la oynadığı karşılaşmayı 8-6 kaybetse de Arabayatağı'na ikili averajda üstünlük sağladığı için Bursa şampiyonu oldu. Son maçında İhsaniyespor'u 11-5 yenen Arabayatağıspor 21 puanla ikinci sırada yer alırken, İhsaniyespor ise ligi 3. sırada tamamladı.
GOL KRALI UĞUR
Organizasyonda 24 kez fileleri havalandıran Arabayatağı'ndan Uğur gol kralı oldu. En centilmen takım unvanına ise Demirtaşspor layık görüldü. Karşılaşmaların ardından düzenlenen törenle takımlara kupa ve madalyaları verildi. Şampiyona kupasını BASKF Yönetim Kurulu Üyesi ve Futsal Ligi Sorumlusu Mehmet Güleç, ikinci Arabayatağı'na BASKF Müdürü Sefer Coşgun, 3. İhsaniyespor'a BASKFF Yönetim Kurulu Üyesi ve Elmasbahçe Erkan Aydemir verdi. Gol Kralına ödülünü Demirtaşspor Başkanı İsmail Kurtaranoğlu, en centilmen takıma kupasını ise İhsaniyespor Başkanı Nemci Şenol verdi. Lig'de görev yapan hakemler de hediyelerini Sefer Çoşgun'dan aldı.