Samet Aybaba: 'Şiddetle kınıyoruz'

Samet Aybaba: 'Şiddetle kınıyoruz'

Bursaspor Teknik Direktörü Samet Aybaba, dün akşam Bursaspor'un Fenerbahçe'ye 2-1 mağlup olduğu mücadelede yeşil-beyazlı bir taraftarın darp edilmesiyle ilgili açıklamada bulundu.

2018.08.12 17:31 - Son Güncellenme: 2018.08.12 17:33 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Samet Aybaba: 'Şiddetle kınıyoruz'

Bursaspor Kulübü resmi internet sitesinden Samet Aybaba imzalı yapılan açıklama şöyle:

"Taraftarımıza yapılan şiddeti teknik ekibimiz ve futbolcularımız adına şiddetle kınıyoruz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.08.12 17:31 - Son Güncellenme: 2018.08.12 17:33 - HABER MERKEZİ
A