Şam'dan uyarı geldi!

Şam'dan uyarı geldi!

Ateşkes bozuluyor mu?

2012.04.15 16:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Şam'dan uyarı geldi!

Suriyeli askeri yetkililer ateşkesin başladığı 14 Nisan'dan bu yana 'terörist' saldırıların arttığını bildirdi. Şam yönetimi de yaptığı açıklamada "Saldırıları arttıran muhalefete yanıt vereceğiz" dedi.

Şam yönetimi ayrıca Annan planı çerçevesinde ateşkesi denetleyecek gözlemci heyetine kapılarının açık olduğunu açıkladı.

MUHALİFLER: HUMUS BOMBALANIYOR
Öte taraftan Suriyeli muhalifler de Humus'un bazı bölgelerinin Suriye tankları tarafından bombalandığını iddia etti.

Merkezi Londra'da bulunan Suriye İnsan Hakları İzleme Örgütü, ülke genelinde devam eden operasyonlarda ve çıkan çatışmalarda 15 kişinin öldüğünü, ölenlerin 8'inin Humus'ta açılan ateş sebebiyle yaşamını yitirdiğini duyurdu.

Anadolu Ajansı da  Türkiye-Suriye sınırına yakın Cisreş Şuğur kentine bağlı Harabjoz köyünde öğle saatlerinden itibaren silah sesleri duyulduğunu bildirdi. Ajans haberinde Suriye tarafındaki Harabjoz köyüne, yaklaşık 50 kişilik Suriye askeri ile 2 tank, Türkiye tarafındaki Güveççi köyünden de görülebilecek yere konuşlandığını belirtti. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2012.04.15 16:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A