Şam'dan son sefer
Türk Büyükelçi'yi taşıyan feribot Mersin Limanı'na ulaştı
2012.03.27 10:13 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Dünya - HABER MERKEZİ
Konsolosluk hizmetleri 22 Mart'ta durdurulan Şam büyükelçiliği dün Türkiye'nin Şam Büyükelçiliği Başbakan Tayyip Erdoğan'ın talimatıyla kapatılmıştı.
Büyükelçi Ömer Önhon'u ve görevli diğer Türk yetkilileri taşıyan feribot Mersin Limanı'na ulaştı.
Dün büyükelçiliğin internet sitesinden yapılan açıklamada; "Büyükelçiliğimiz 26 Mart 2012 tarihinden itibaren tüm faaliyetler geçici olarak askıya alacaktır. " denilmişti.