Salihli'de mahalle muhtarı intihar etti

Salihli'de mahalle muhtarı intihar etti

MANİSA'nın Salihli İlçesi'nde, Sarıpınar Mahallesi Muhtarı 52 yaşındaki Bahri Daban, evinin çatısında kendini ip asarak yaşamına son verdi. 

2016.02.21 22:10 - Son Güncellenme: 2016.02.21 22:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Salihli'de mahalle muhtarı intihar etti

Olay, bugün öğle saatlerinde Sarıpınar Mahallesi'nde meydana geldi. Evli ve 2 çocuk babası mahalle muhtarı Bahri Daban'ı eşi çatı katında tavana asılı halde görünce durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. İhbar üzerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde Daban'ın hayatını kaybettiği belirlendi. Daban'ın cesedi savcının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere Salihli Devlet Hastanesi Morgu'na gönderildi. 

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.21 22:10 - Son Güncellenme: 2016.02.21 22:11 - HABER MERKEZİ
A