Salgına karşı ilaç bitkisel ilaç bulmuşlardı... Ülkede flaş gelişme
Madagaskar'ın başkenti Antananarivo'da yeni tip coronavirüs (Covid-19) vaka sayılarının artması nedeniyle iki buçuk ay sonra yeniden karantina uygulamasına gidileceği bildirildi.
2020.07.05 21:10 - Son Güncellenme: 2020.07.05 21:14 - Dünya - HABER MERKEZİ
Madagaskar'ın başkenti Antananarivo'da yeni tip coronavirüs (Covid-19) vaka sayılarının artması nedeniyle iki buçuk ay sonra yeniden karantina uygulamasına gidileceği bildirildi.