Saldırıya uğrayan doktorlar anlattı
Akdeniz Üniversitesi (AÜ) Hastanesi gastroentereloji servisinde Dr. Utku Iltır, hasta yakını karı kocanın saldırısına uğradı.
2012.02.28 10:04 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Güncel - HABER MERKEZİ
Serviste hasta muayene eden genç hekim Dr. Utku Iltır, yaşlı bir çiftin "Sonuç göstereceğiz" diyerek sıra almadan muayene olmak istediklerini söyledi. Yaşlı çifti kırmayan ve içeri alan Dr. Iltır, çiftin tomografi sonuçlarının henüz çıkmadığını, sonuçlar gelinceye kadar dışarıda bir süre beklemelerini istediğini anlattı. Olayların büyümesi üzerine kendisinin odadan çıkmak istediğini ama kadının "Siz doktorlar boşuna dayat yemiyorsunuz" sözleriyle fiziki saldırının başladığını iddia eden Dr. Iltır, "Bayan yüzüme tükürdü ve ardından küfretti" dedi. Olay yerine gelen Dr. Sargın amacının olayları yatıştırmak olduğunu belirtirken, "Kadının tükürdüğünü gördüm. Orada olayı yatıştırmak isteyenlerden tek farkım üzerimde beyaz önlük olmasıydı. Üzerimdeki önlük fark edilince kalabalık için biri yüzüme elini attı. Gözlüğüm kırıldı" dedi.