Saldırgan, dayısının passolig kartıyla stada girmiş

Saldırgan, dayısının passolig kartıyla stada girmiş

Ligin 30. haftasında Trabzonspor-Fenerbahçe arasında oynanan müsabakanın son dakikalarında yaşanan olayların baş mimarı O.M.'nin stada kimin passoligi ile girdiği ortaya çıktı.

2016.04.26 17:40 - Son Güncellenme: 2016.04.26 17:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Saldırgan, dayısının passolig kartıyla stada girmiş

Trabzonspor-Fenerbahçe maçında tribünden sahaya atlayarak hakem Volkan Bayarslan'a yumruk ve tekme atan 17 yaşındaki O.M.' nin, dayısı Yılmaz Taşkın'ın passolig kartıyla maça girdiği öğrenildi. Yılmaz Taşkın dün verdiği röportajda, "Benmaçlara gitmiyorum. Biliyorum ki gitsem yeğenim yapmazsa ben yapacağım" demişti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.26 17:40 - Son Güncellenme: 2016.04.26 17:40 - HABER MERKEZİ
A