Sakarya'da onlarca sağlık personeli hastanelik oldu

Sakarya'da onlarca sağlık personeli hastanelik oldu

Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde görevli 70'in üzerinde sağlık personeli öğle yemeğinden sonra gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi gördü.

2018.01.18 23:59 - Son Güncellenme: 2018.01.19 00:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sakarya'da onlarca sağlık personeli hastanelik oldu

Sakarya Eğitim ve Araştırma Hastanesi yemekhanesinde öğle yemeği yiyen hastanenin çeşitli birimlerinde çalışan 70'in üzerinde personel, kusma ve mide bulantısı şikayetiyle acil servise gitti. Burada tahlilleri yapılan hastane personelinden 9'u tedavi altına alınırken, diğer kişiler ise tahlilleri yapıldıktan sonra taburcu edildi. Sakarya İl Sağlık Müdürlüğü konuyla ilgili inceleme başlattı.

Sakarya İl Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü ekipleri, incelenmek üzere yemekten numuneler aldı. Sağlık personelinin neden zehirlendiği uzmanlar tarafından yapılacak incelemeden sonra tespit edilecek.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.18 23:59 - Son Güncellenme: 2018.01.19 00:03 - HABER MERKEZİ
A