Sahte kimlikle hırsızlık yaparken yakalandı

Sahte kimlikle hırsızlık yaparken yakalandı

ŞANLIURFA'nın Ceylanpınar İlçesinde cezaevi firarisi olan ve sahte kimlik kullanan Zülfikar D. (53), Mehmet Şah Ö. (53) ile birlikte hayvan hırsızlığı yaptıkları sırada çevredekiler tarafından suçüstü yakalanıp jandarmaya teslim edildi

2018.01.20 20:05 - Son Güncellenme: 2018.01.20 20:05 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sahte kimlikle hırsızlık yaparken yakalandı

İlçeye bağlı Yeniköy Mahallesinde büyükbaş hayvan çalmaya çalışan 2 kişi, çevredekiler tarafından fark edilip yakalandı. Mahalle sakinleri yakaladıkları 2 kişiyi,jandarmaya teslim etti. Jandarma tarafından gözaltına alınan 2 şüpheliden Zülfikar D.'nin sahte kimlik kullandığı ve kesinleşmiş 7.5 yıl hapis cezasına çarptırılıp konulduğuDiyarbakır'da cezaevinden firar ettiği belirlendi. Şüphelilerden D., çıkarıldığı mahkemece tutuklanırken Mehmet Şah Ö. ise, serbest bırakıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.01.20 20:05 - Son Güncellenme: 2018.01.20 20:05 - HABER MERKEZİ
A