Sahte diplomayla öğretmenlik yapan 5 kişi görevden uzaklaştırıldı
ŞANLIURFA'nın Siverek İlçesi'nde, sahte diplomayla öğretmenlik yaptığı belirlenen 5 kişi görevden uzaklaştırılıp, haklarında soruşturma başlatıldı.
2016.02.04 16:01 - Son Güncellenme: 2016.02.04 16:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
Siverek Kaymakamı Vural Karagül, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında 2'si kadın 5 kişinin ilçede sahte diplomayla çeşitli branşlarda öğretmenlik yaptığının tespit edildiğini belirtti. Karagül, "Söz konusu 5 öğretmeni görevden uzaklaştırdık. Haklarında da maaş iadesinin yanı sıra idari ve cezai işlem başlattık. Şu an soruşturma sürüyor" dedi.