Sahte diplomayla öğretmenlik yapan 5 kişi görevden uzaklaştırıldı

Sahte diplomayla öğretmenlik yapan 5 kişi görevden uzaklaştırıldı

ŞANLIURFA'nın Siverek İlçesi'nde, sahte diplomayla öğretmenlik yaptığı belirlenen 5 kişi görevden uzaklaştırılıp, haklarında soruşturma başlatıldı.

2016.02.04 16:01 - Son Güncellenme: 2016.02.04 16:01 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Sahte diplomayla öğretmenlik yapan 5 kişi görevden uzaklaştırıldı

Siverek Kaymakamı Vural Karagül, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında 2'si kadın 5 kişinin ilçede sahte diplomayla çeşitli branşlarda öğretmenlik yaptığının tespit edildiğini belirtti. Karagül, "Söz konusu 5 öğretmeni görevden uzaklaştırdık. Haklarında da maaş iadesinin yanı sıra idari ve cezai işlem başlattık. Şu an soruşturma sürüyor" dedi.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.04 16:01 - Son Güncellenme: 2016.02.04 16:01 - HABER MERKEZİ
A