"Sahneyi çok özledim"

"Sahneyi çok özledim"

Göksel, aylardır dinleyenlerinden ayrı kalmanın burukluğunu dile getirdi.

2020.07.11 14:01 - Son Güncellenme: 2020.07.11 14:02 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Sahneyi çok özledim"

Ünlü yorumcu, "1991 yılından beri sahnedeyim, ilk defa bu kadar ayrı kaldım müzisyen arkadaşlarımdan, konserlere gelen dinleyicilerimden. Özledim, sağlıkla korkusuz kavuşmak istiyorum" dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2020.07.11 14:01 - Son Güncellenme: 2020.07.11 14:02 - HABER MERKEZİ
A