'Sahnede olmak beni mutlu ediyor'...

'Sahnede olmak beni mutlu ediyor'...

Songül Öden, önceki akşam Arnavutköy'deydi. Kavanoz isimli mekanda arkadaşları ile buluşan ünlü oyuncu, çıkışta gazetecilerle sohbet etti.

2016.03.29 08:55 - Son Güncellenme: 2016.03.29 08:56 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Sahnede olmak beni mutlu ediyor'...

Dünya Tiyatrolar Günü nedeniyle, ENKA'nın düzenlediği gecede sahneye çıkan Öden şöyle konuştu: "Bu güzel gecede sahnede olmak beni çok mutlu etti. Sahneye çıkmak beni heyecanlandırıyor. Sahnede olmayı seviyorum."

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.03.29 08:55 - Son Güncellenme: 2016.03.29 08:56 - HABER MERKEZİ
A