Şahinkaya'dan 'Mutluluk' sergisi
Şahinkayalı öğrencilerin mutlu anları ile gülümseyen yüzlerinin yer aldığı 'Mutluluk Sergisi' Podyum Park'ta ziyaretçilerden büyük beğeni topladı.
2016.03.29 10:56 - Son Güncellenme: 2016.03.29 10:56 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Şahinkayalı anaokulu, ilkokul ve ortaokul öğrencilerinin okuldaki birbirinden mutlu anlarının yer aldığı sergi Podyum Park'ta izlenime açıldı.

Şahinkaya Eğitim Kurumları adına Tamer Bahar'ın objektifinden yansıyan muhteşem fotoğraflardan oluşan serginin açılışını Görsel Yönetmen Seda Yıldırım ile Anaokulu Baş Müdür Yardımcısı Derya Türkyılmaz öğrencilerle birlikte yaptı.

Velilerin de büyük ilgi gösterdiği sergide öğrenciler kendi fotoğraflarının yanında hatıra fotoğrafı çektirmeyi de ihmal etmediler.

Şahinkaya Koleji'nin her zaman gülümseyen yüzünü fotoğraflarda en iyi şekilde yansıtan öğrenciler, harika bir serginin parçası olmanın sevincini yaşadılar.