Sahaya giren taraftar serbest bırakıldı

Sahaya giren taraftar serbest bırakıldı

Kasımpaşa-Beşiktaş maçında sahaya girip Fernandes'e saldıran kişi sorgusunun ardından serbest bırakıldı.

2013.12.16 16:22 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:22 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sahaya giren taraftar serbest bırakıldı

Kasımpaşa-Beşiktaş maçında sahaya giren Mustafa Ö. savcılık sorgusunun ardından serbest bırakıldı.

Mustafa Ö., Özel'in polis merkezinde verdiği ifadede, "Fernandes'e sarılacaktım. Ayağım kaydı çarpıştık" dediği öğrenildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.12.16 16:22 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:22 - HABER MERKEZİ
A