Sahaya giren taraftar serbest bırakıldı
Kasımpaşa-Beşiktaş maçında sahaya girip Fernandes'e saldıran kişi sorgusunun ardından serbest bırakıldı.
2013.12.16 16:22 - Son Güncellenme: 2013.12.16 16:22 - Spor - HABER MERKEZİ
Kasımpaşa-Beşiktaş maçında sahaya giren Mustafa Ö. savcılık sorgusunun ardından serbest bırakıldı.
Mustafa Ö., Özel'in polis merkezinde verdiği ifadede, "Fernandes'e sarılacaktım. Ayağım kaydı çarpıştık" dediği öğrenildi.