Sağlık Sen'den üyelerine yemek
Sağılık-Sen Yenişehir Temsilciliği üyeleri dayanışma yemeğinde bir araya geldi.
2012.09.28 18:38 - Son Güncellenme: 2012.09.28 18:38 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
Han Düğün Salonu'nda sendika tarafından verilen yemekte Sağlık-Sen Yenişehir Temsilcisi Mehmet Söğüt bir konuşma yaptı. Söğüt, sağlık çalışanlarının meselelerini kendi dertleri olarak görüp ona göre çalıştıklarını belirterek, "Sık sık üyelerimizi ziyaret edip, sıkıntıları hakkında bilgi alıyoruz. Fikir alış-verişinde bulunuyoruz. Türkiye'de bir ilk olarak hastanemizdeki duyuru panosunu elektronik hale getirdik. Bu tür çalışmalarımız aralıksız olarak sürecek" dedi.
Yemeğin sonunda düşünülen eğlence son yaşanan terör olayları sebebiyle iptal edildi.