Sağlık çalışanlarına müjde

Sağlık çalışanlarına müjde

Sağlık çalışanlarına görev yaptıkları ilde ikamet mecburiyeti getiren genelge Danıştay kararının ardından yürürlükten kaldırıldı.

2013.09.06 10:31 - Son Güncellenme: 2013.09.06 10:31 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Sağlık çalışanlarına müjde

Teşkilat yasasında yer alan ve sağlık çalışanlarına görev yaptıkları ilde ikamet mecburiyeti getiren düzenleme ile ilgili Sağlık Bakanlığı bir genelge yayınlamış ve çalışanların en fazla 30 dakikada kurumuna ulaşacak biçimde ikamet zorunluluğu getirmişti.

Türk Sağlık-Sen tarafından da söz konusu genelgenin iptali için dava açılmıştı. Açılan davayı görüşen Danıştay 15. Dairesi söz konusu genelgenin iptaline hükmetmiş, Anayasa Mahkemesi de İkamet mecburiyeti ile ilgili kanuni düzenlemeyi iptal etmişti.

saglikaktuel.com internet sitesinin haberine göre, Sağlık Bakanlığı Danıştay kararının ardından yeni yayınladığı bir genelge ile ikamet mecburiyetini düzenleyen genelgeyi yürürlükten kaldırdığını duyurdu.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2013.09.06 10:31 - Son Güncellenme: 2013.09.06 10:31 - HABER MERKEZİ
A