Sağlık çalışanına ek ödeme
Sosyal Güvenlik Kurumu'nda (SGK) yönetici olarak görev yapan doktor, diş hekimi ve eczacılar, 4 bin 900 lira ek ödeme alacak
2013.07.12 10:37 - Son Güncellenme: 2013.07.12 10:37 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
. Torba Yasa'ya eklenen bir madde ile SGK'da yönetici olarak görev yapan sağlık personelinin ek ödeme almasına imkan tanındı. Düzenlemeyle SGK'da görev yapan sağlık personelinin kurumdan kaçışının önlenmesi hedefleniyor. Daha önce ek ödemeler, eşit işe eşit ücret uygulamasıyla kaydırılmıştı. Torba Yasa'ya, "Genel İdare Hizmetleri Sınıfında yer alan kadrolara atanan doktor, diş hekimi ve eczacılara en yüksek devlet memuru aylığının yüzde 700'ünü geçmemek üzere ek ödeme yapılabilir" hükmü konuldu.