Sağlık bakanlığı deprem bölgesinde önlemleri aldı
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca deprem bölgesinde bulaşıcı hastalıklara karşı önlem alındığını duyurdu.
2023.02.16 15:13 - Son Güncellenme: 2023.02.16 15:23 - Sağlık - HABER MERKEZİ
Sağlık Bakanı Fahrettin Koca deprem bölgesinde bulaşıcı hastalıklara karşı önlem alındığını duyurdu.
Sağlık Bakanı Fahrettin Kocanın paylaşımı şu şekilde;
Çadır ve konteyner kentlerin bulunduğu afet bölgelerinde bulaşıcı hastalık olasılığına karşı -Dezenfeksiyon işlemleri -Tuvalet temizliği -Kemirgenlere karşı önlem çalışmaları -Bit, pire, haşere ilaçlamaları -Çöp toplama ve genel çevre temizliği Sistemli şekilde sürdürülmektedir.
Çadır ve konteyner kentlerin bulunduğu afet bölgelerinde bulaşıcı hastalık olasılığına karşı
-- Dr. Fahrettin Koca (@drfahrettinkoca) February 16, 2023
-Dezenfeksiyon işlemleri
-Tuvalet temizliği
-Kemirgenlere karşı önlem çalışmaları
-Bit, pire, haşere ilaçlamaları
-Çöp toplama ve genel çevre temizliği
Sistemli şekilde sürdürülmektedir. pic.twitter.com/sLK419xdbi