Sağlam protokolle maç yaptı
Muş ziyaretinde bulunan Ertuğrul Sağlam, protokolle halı sahada maç yaptı.
2013.11.13 21:33 - Son Güncellenme: 2013.11.13 21:34 - Spor - HABER MERKEZİ
Halı sahada Vali Vedat Büyükersoy, Emniyet Müdürü Muharrem Durmaz, Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı ve Muş Alparslan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat İnanç'ın da aralarında bulunduğu protokol üyeleriyle maç yapan Sağlam, keyifli vakit geçirdi.