Sağlam protokolle maç yaptı

Sağlam protokolle maç yaptı

Muş ziyaretinde bulunan Ertuğrul Sağlam, protokolle halı sahada maç yaptı.

2013.11.13 21:33 - Son Güncellenme: 2013.11.13 21:34 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sağlam protokolle maç yaptı

Halı sahada Vali Vedat Büyükersoy, Emniyet Müdürü Muharrem Durmaz, Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı ve Muş Alparslan Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nihat İnanç'ın da aralarında bulunduğu protokol üyeleriyle maç yapan Sağlam, keyifli vakit geçirdi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.13 21:33 - Son Güncellenme: 2013.11.13 21:34 - HABER MERKEZİ
A