Sağlam: Fair Play dersi verdik

Sağlam: Fair Play dersi verdik

Ertuğrul Sağlam, Fenerbahçe'nin hak ederek kupayı kazandığını belirterek, "Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum. Türkiye'ye insanlık dersi veren taraftarlarımızı tebrik ediyorum" dedi.

2012.05.16 22:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sağlam: Fair Play dersi verdik

Ertuğrul Sağlam maç sonrası açıklamalarında şunları söyledi: "Maçın başında yediğimiz kötü gol dengemizi bozdu. Daha sonraki bölümde de çalışmalarımız bize sonuç vermedi. Futbol adına kötü bir gün oldu. İyi mücadele edemedik. Bizden daha çok istediler. Farkları ortaya çıktı. Taraftarlarımızı da tebrik ediyorum. Kupayı kaybetmemize rağmen Türkiye'ye fair play ve insanlık dersi verdiler. Böyle bir taraftara sahip olduğumuz için çok gurur duyuyorum. Biz rakibimizi alkışladık, bu davranışlar ülkeye ders olur. Bugün Bursaspor ülkeye fair play dersi verdi. Esas gururlanılması gereken şey budur. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum, hepsiyle gurur duyuyorum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.05.16 22:55 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A