Safet Susic, penaltı kararlarını yorumladı

Safet Susic, penaltı kararlarını yorumladı

Aytemiz Alanyaspor teknik direktörü Safet Susic, 3-0 kaybettikleri Osmanlıspor maçı sonrası konuştu. Susic, verilen penaltı kararlarını değerlendirdi ve Osmanlıspor'un kazandığı 3 penaltıda da hakemin doğru karar verdiğini belirtti.

2017.12.10 17:24 - Son Güncellenme: 2017.12.10 17:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Safet Susic, penaltı kararlarını yorumladı

Hakem Mete Kalkavan'ın karşılaşmanın sonucuna etki etmediğini dile getiren Susic, şunları kaydetti:

"Hakem doğru kararlar verdi"

"Şansımız yoktu. Bize karşı 3 penaltı çalındı. Gördüğüm kadarıyla hakem, doğru kararlar verdi. 3-0'dan sonra zaten oyun bizim adımıza bitti. Bir maçta 3 penaltının 20-25 dakikada çalınması, 15-20 yılda olabilecek bir durum."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.10 17:24 - Son Güncellenme: 2017.12.10 17:26 - HABER MERKEZİ
A