Sadri Şener: Türkiye Kupası bizim hakkımız!
Fenerbahçe'nin, Bursaspor'u 4-0 yenerek 29 yıl aradan sonra Türkiye Kupası'nı kazanması sosyal paylaşım sitelerinde de büyük ses getirdi...
2012.05.16 22:48 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Spor - HABER MERKEZİ
İşte sosyal paylaşım sitelerinde Türkiye Kupası hakkında yapılan yorumlar...
@FamouSGG
Fenerbahçe'nin üzerindeki Mersin İdman Yurdu laneti bu sene kalkmıştır. Süper Kupa maçı için sabırsızlanıyorum.
@umutakcam
Fenerbahçe Türkiye Kupası'nı alıyor, ben de dahil 37.552.835 kişi ilk kez Fenerbahçe'yi Türkiye Kupasını kaldırırken gördü.
@h_avine
Real'in Barça'yı yenmesi, Messi'nin penaltı kaçırması, Real-Barça'nın Şampiyonlar Ligi'nden elenmesi... Bunlar Fenerbahçe'nin kupayı alacağının göstergesiydi
@Sehhnaz
Son Dakika: Ankara'da Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası'nı kazandığını öğrenen Sadri Şener, o kupa bizim hakkımız kupamızı istiyoruz dedi!!!
@smmutlu
Fenerbahçe'yi değil de Alex'i tebrik ederim o olmasaydı bi 30 sene daha beklerlerdi.
@koraypekozkay
Fenerbahçe'nin Türkiye Kupası almasını anormal bulanlar... Hayatta her şey olur... Galatasaray bile Kadıköy'de puan alıyo, bu ne ki.
@serrayld
Maçı kaydedin hemen. Arşivlere alın. Saklayın. Print alın. Caps alın bi şey yapın. Fenerbahçe Türkiye Kupası alıyor. Mucizeeeee!!!!!!
@SethIsFromMars
Süper Kupa'da görüşürüz Galatasaray. Orada beraberlik yetmiyor.
@bin900yedi
Türkiye'nin 4/3'ü üzgün ama artık Fenerbahçe'nin Türkiye Kupasını alamaması ile ilgili geyikleriniz son buldu.
@CanbazFatih
Fenerbahçe'nin kupayı alması kesinleşince, kullanma kılavuzu verileceği açıklandı.
@CanselKemiksiz
Fenerbahçe kupayı aldı. Hala Mayalara inanmayan var mı?
@tahamanj
29 yıl sonra Türkiye Kupası'nı kazanan Fenerbahçe'yi tebrik ederim. Kaç nesli eziyetten kurtardılar, doyasıya kutlamak hakları.