Sadettin Saran, ihraçtan sonra ilk kez oy kullandı
Fenerbahçe'nin eski yöneticilerinden Sadettin Saran, Fenerbahçe'nin başkanlık seçiminde oy kullandı. Saran, kulüp ihraç kararından sonra ilk kez oy verdi.
2018.06.03 17:06 - Son Güncellenme: 2018.06.03 17:06 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin eski yöneticilerinden Sadettin Saran, Fenerbahçe'nin başkanlık seçiminde oy kullandı. Saran, kulüp ihraç kararından sonra ilk kez oy verdi.
Fenerbahçe'nin olağan seçimli genel kurulu, Ülker Stadı'nda düzenlenirken, sarı-lacivertli eski yöneticilerden Sadettin Saran da oyunu kullanan isimler arasındaydı.
Saran, oy kullanma sırasında yaptığı açıklamada, kulüp üyeliği ihraç kararlarından sonra ilk oyu olduğunu belirtti.