Sadettin Saran, ihraçtan sonra ilk kez oy kullandı

Sadettin Saran, ihraçtan sonra ilk kez oy kullandı

Fenerbahçe'nin eski yöneticilerinden Sadettin Saran, Fenerbahçe'nin başkanlık seçiminde oy kullandı. Saran, kulüp ihraç kararından sonra ilk kez oy verdi.

2018.06.03 17:06 - Son Güncellenme: 2018.06.03 17:06 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Sadettin Saran, ihraçtan sonra ilk kez oy kullandı

Fenerbahçe'nin eski yöneticilerinden Sadettin Saran, Fenerbahçe'nin başkanlık seçiminde oy kullandı. Saran, kulüp ihraç kararından sonra ilk kez oy verdi.

Fenerbahçe'nin olağan seçimli genel kurulu, Ülker Stadı'nda düzenlenirken, sarı-lacivertli eski yöneticilerden Sadettin Saran da oyunu kullanan isimler arasındaydı.

Saran, oy kullanma sırasında yaptığı açıklamada, kulüp üyeliği ihraç kararlarından sonra ilk oyu olduğunu belirtti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.03 17:06 - Son Güncellenme: 2018.06.03 17:06 - HABER MERKEZİ
A